Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Delator Espieta. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Delator Espieta. Mostrar tots els missatges

dimecres, 17 de juny del 2026

Alguns cantaires van delatar els companys que volien cantar "Els Segadors" a la Conferència Episcopal

 

 

POLÍTICA

 

El president de la CEE assegura que pretenien mostrar l’estelada, cridar "independència" i cantar "Els segadors"

 

 

Concentració aquest dijous als peus de la Sagrada Família en protesta per l'expulsió de cantaires a la missa en record a Gaudí, l'11 de juny del 2026

 

 

El president de la Conferència Episcopal Espanyola, Luis Argüello, ha explicat aquest dimarts en roda de premsa que alguns cantaires van denunciar les intencions d’alguns companys a la Sagrada Família. 

“Entre els membres dels cors es va produir un canvi de la carpeta amb les partitures i en algunes hi havia una estelada, amb la intenció d’estendre l’estelada, cridar independència i cantar ‘Els segadors’. 
 

Alguns membres dels cors van ser els que van denunciar aquesta situació”, va indicar Argüello, que ha afegit que aquestes són les explicacions que li van donar aquella nit. Pretenien fer aquest “gest” davant del Papa, el rei i membres del govern espanyol.

Argüello ha indicat que li va cridar l’atenció que els cors no baixessin per les escalinates, i ha indicat que després es va assabentar de la “crisi” que s’havia produït. Ha afegit que la policia va conduir els cors per una altra porta.

 

 

 

ENLLAÇ NOTÍCIA :

https://www.racocatala.cat/noticia/71187/alguns-cantaires-van-denunciar-intencions-dalguns-companys-lacte-papa-sagrada-familia 

 

dimarts, 24 de novembre del 2015

Montoro promou ara que funcionaris facin de delators

per Redacció 24 de Novembre 2015 a les 08.11 h

Podran dirigir-se a la Delegació del Govern espanyol a Catalunya per correu electrònic per carta.





El ministre d'Hisenda, Cristóbal Montoro ens roba


El ministre d'Hisenda, Cristóbal Montoro, promou ara que els funcionaris facin de delators.

Segons publica el diari 'El Mundo', el ministeri d'Hisenda ha decidit ara crear un canal directe de comunicació amb els empleats públics de Catalunya perquè puguin denunciar o consultar sobre qualsevol acte administratiu en la comunitat autònoma que els sembli il·legal.

També proveïdors o "tercers" en general podran usar un sistema electrònic de nova creació per evitar que els diners públics pugui ser emprat en activitats contràries a la Llei.


Enllaç noticia :

http://www.mon.cat/cat/notices/2015/11/montoro_promou_ara_que_funcionaris_facin_de_delators_153985.php


dilluns, 4 d’agost del 2014

Felip VI, "molt preocupat" pel procés català

04/08/2014

PROCÉS

El rei està "molt ben informat" del que passa a Catalunya, i entre els informadors destaca el cap de comunicació Jordi Gutiérrez


Bernat Vilaró


El rei, Felip VI El Breu





Catalunya no té Rei
El rei espanyol, Felip VI, ha reconegut als seus interlocutors més propers que està "molt preocupat" pel procés sobiranista que està vivint Catalunya, segons publica avui 'El Punt Avui'. Sempre segons l'article, el monarca aspira a perpetuar-se més enllà del mandat de l'actual president del govern espanyol, Mariano Rajoy, a qui se li esgota la legislatura el 2015 o, a mig termini, el 2019 si torna a guanyar els comicis l'any que ve i esgota el mandat.

Així, Felip VI està amoïnat, i ho ha traslladat al seu cercle més proper, amb què ha intercanviat impressions en el debut del seu regnat, mentre que Rajoy ho fia tot al vet del Tribunal Constitucional a la consulta del proper 9 de novembre.