"Si un país és prou ric per fer-ho tot gratuït, ho farà tot de franc. Jo també ho faria", ha reflexionat Salvador Alemany, i lògicament, amb la independència Catalunya serà més rica.
El president d'Abertis, Salvador Alemany |
Barcelona (ACN).- El president d'Abertis, Salvador
Alemany, ha assenyalat que la multinacional aspira a continuar amb la
gestió de l'AP-7, que s'acaba el 2021, però ha refusat entrar en el
debat sobre la gratuïtat dels peatges. "Ens interessaria continuar però
no ens col·locarem al mig del debat peatge sí, peatge no.
Això és un
tema entre administradors i administrats", ha reconegut Alemany en
declaracions al 3/24. "L'Estat ha de decidir si vol destinar els diners
disponibles a sostenir les carreteres o si els vol destinar a pensions o
a dependència o a sanitat o altres necessitats. Si un país és prou ric
per fer-ho tot i tot gratuït, doncs ho farà tot de franc. Jo també ho
faria", ha continuat el president d'Abertis.
El model d’autopistes de peatge en una Catalunya independent no té cap sentit
Alemany acaba de publicar el seu primer llibre 'Intel·ligència empresarial, com aprofitar els nostres metres d'avantatge", on explica el seu model de negoci, ara centrat en les infraestructures viàries (carreteres i autopistes) i en les de telecomunicació.
Precisament,
aquesta setmana Abertis ha comprat més de 7.300 torres de telefonia a
Itàlia a la multinacional Wind. "És un model que aspirem a anar estenent
a tots els països on estiguin en situació de compartir els seus
operadors de telefonia", ha assegurat Alemany, que també ha afirmat que
l'estratègia de la companyia en infraestructures viàries es focalitza
ara cap als Estats Units ja que a Espanya "no hi ha gaires oportunitats
en l'àmbit de les autopistes, no estan sortint nous concursos".
Enllaç noticia :
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada