dilluns, 6 d’octubre del 2014

Espadaler: "Jo no sóc independentista, però m’hi estan empenyent"

06/10/2014

CONSULTA 9-N

El conseller d’Interior i secretari general d’UDC espera poder votar el 9N "fent les coses ben fetes"


Nerea Rodríguez


El conseller d'Interior, Ramon Espadaler


El conseller d’Interior, el democristià Ramon Espadaler, ha reconegut avui que les darreres decisions del govern espanyol l’estan apropant a l’independentisme: “Jo no sóc independentista, però les darreres decisions m’hi estan empenyent, tot i que estic disposat a escoltar qualsevol alternativa que el govern espanyol posi sobre la taula”, ha dit durant una entrevista al programa ‘Els Matins’.

El també secretari general d’UDC ha explicat que la seva formació no farà campanya pel Sí-No, i ha destacat que “és evident que hi ha d’haver diàleg. La política és sempre diàleg. El contenciós no es resoldrà al TC: és un contenciós polític i la política no s’entén sense diàleg”. “Serem tossuts, cadascú amb el seu accent. Miri si en tinc de diferències amb David Fernàndez, i anem a l’una”, ha explicitat.


A més, ha manifestat que espera poder votar el 9N, malgrat les dificultats que hi ha: “Jo espero poder votar el 9 de novembre fent les coses ben fetes, de manera que el resultat de la consulta tingui validesa i sigui gestionable. Hi ha dificultats, però hi ha alternatives i les hem d’exhaurir totes. Les diferents formacions polítiques, tant distants, anem a l’una”.

Finalment, Espadaler també s’ha referit al líder d’Unió, Josep Antoni Duran i Lleida, i ha afirmat que no creu que estigui formant un nou partit i que sí que pensa en la centralitat del país, però “no he entès mai que s’hagués d’articular com un nou partit polític”, ha assenyalat.


http://www.elsingular.cat/cat/notices/2014/10/espadaler_jo_no_soc_independentista_pero_m_hi_estan_empenyent_103603.php