dilluns, 29 de setembre del 2014

Pastor: "Ja m'agradaria poder fer les preguntes a Rajoy, però només Mas dóna la cara"

29/09/2014

DRET A DECIDIR

La periodista reconeix que “a Madrid estem molt allunyats de la realitat de Catalunya. Molts no imaginem que es pugui votar"

 

Alèxia L. Ferret


La periodista Ana Pastor durant l'entrevista d'ahir a Artur Mas


La periodista Ana Pastor ha assegurat aquest matí a RAC1 que "ja m'agradaria poder fer les preguntes a Rajoy, però només Mas dóna la cara", després de la seva entrevista ahir al President Artur Mas a La Sexta.

En aquest sentit, Pastor ha reconegut que a Madrid estem molt allunyats de la realitat de Catalunya. Molts no imaginem que es pugui votar".

La periodista també ha volgut aclarir que "sembla que a l’entrevista afirmo que la consulta és il·legal.
És un error meu, no té res a veure amb la premsa de dretes".

“Totes les meves entrevistes són iguals. Em dedico a fer preguntes i és el que vaig fer", ha explicat Pastor després de les crítiques rebudes per l’entrevista d’ahir.


http://www.elsingular.cat/cat/notices/2014/09/pastor_ja_m_agradaria_poder_fer_les_preguntes_a_rajoy_pero_nomes_mas_dona_la_cara_103415.php