divendres, 6 de juny del 2014

Raúl Rodríguez, jugador de l’Espanyol: "El poble té dret a ser consultat"

06/06/2014

REFERENDUM

El defensa es mostra partidari de la consulta i afirma: "No sé qui pot tenir por d'allò que votin els ciutadans"


Nerea Rodríguez


El jugador Raúl Rodríguez


El jugador de l’Espanyol Raúl Rodríguez va expressar ahir el seu suport a la consulta convocada a Catalunya pel proper 9 de novembre, on els catalans podran decidir sobre el futur de Catalunya. En una entrevista al programa ‘L’illa de Robinson’, a El Punt Avui Televisió, Rodríguez va afirmar: “En un tema com aquest, el poble té dret a ser consultat; no sé qui pot tenir por d'allò que votin els ciutadans, és un temor d'uns altres temps, més foscos”.

A més, va lamentar que altres esportistes i futbolistes professionals catalans no vulguin donar la seva
opinió sobre aquest tema. Tot i això, el defensa de l’Espanyol no es va voler mostrar ni partidari ni contrari a la independència i es va limitar a considerar que això “ho ha de decidir el poble i després respectar el resultat".

Preguntat per si el seu posicionament podria ferir sensibilitats al club al qual pertany, Rodríguez va ser clar: “El que m'agrada de l'Espanyol és que és un club plural i jo formo part d'aquesta pluralitat. Al terreny de joc em trenco la cara amb companys que no pensen com jo, però la màgia de l'esport és que aglutina gent amb pensaments molt diversos”.

El jugador també va voler deixar clar que “no tinc una formació política per entrar a fons en el debat que hi ha ara al país, però com a individu m'he pogut formar la meva pròpia opinió”.






http://www.elsingular.cat/cat/notices/2014/06/raul_rodriguez_jugador_de_l_espanyol_el_poble_te_dret_a_ser_consultat_101120.php