diumenge, 20 d’abril del 2014

El CNI augmenta la seva activitat i ara diu que ETA és l’autora de l’estratègia de l’ANC

Dissabte, 19 d'abril de 2014 19:55 h

Publica a l’ABC que el pla “Pitzu”, ideat fa més de 20 anys, és el que aplica l’Assemblea Nacional Catalana per aconseguir la independència


ETA va idear un pla de desobediència civil que ara propugna l'Assemblea catalana aquest és el títol que el diari franquista per excel·lència publica per donar la notícia, un intent més per desacreditar l’ANC, una estratègia ideada des de l’estat per confondre i dinamitar el procés sobiranista. Segons aquesta informació el pla de desobediència civil que ara fa 20 anys va proposar ETA ha estat utilitzat per l’ANC per dissenyar el seu full de ruta aprovat en la seva darrera assemblea general de Tarragona 


La notícia de l'ABC via el CNI


L’ABC ja va publicar fa mesos les suposades connexions entre dirigents de l’ANC i ETA, segui l’estratègia ideada pel CNI segon va explicar en el seu dia la revista Interviu

"Interviú" confirma el joc brut d’Espanya contra Catalunya
El CNI destina 10 milions d’euros a neutralitzar el projecte independentista a Catalunya pagant a mitjans, periodistes i tertulians espanyolistes



El detonant de la operació batejada com “ Horitzó Després” segons informa “Interviu”, que ha tingut accés al document del CNI de més de 500 pàgines, va estar l’anunci del president Mas d’impulsar el procés sobiranista, llavors el CNI hauria actuat per tal de neutralitzar-lo pagant a periodistes i tertulians espanyolistes i subvencionant mitjans espanyolistes a Catalunya, a més de carta blanca per utilitzar informació falsa per tal de liquidar la imatge dels líders sobiranistes. L’encarrec del CNI va recaure en “un coronel de la Guàrdia Civil” adscrit al CNI i destinat a Barcelona i a les ordres d’un general de Madrid, i tot plegat supervisat per la vicepresidenta del Govern espanyol, Soraya Sáenz de SantamarÍa.


http://www.directe.cat/noticia/345876/el-cni-augmenta-la-seva-activitat-i-ara-diu-que-eta-es-lautora-de-lestrategia-de-lanc