L’estratègia de crispar i violentar la societat catalana pot ser més efectiva que l’estratègia de la por o els escorcolls mediàtics
Provocador nat, el cap de llista
del PP pel 27-S, Xavier García Albiol, busca crispar la societat
catalana i ho demostra dia a dia. L’actitud de fanfarró davant els
mitjans durant la posada en escena de la reforma exprés del TC
assegurant que “s’ha acabat la broma” o l’insult al president Mas
titllant-lo de dictador de república bananera, d’aquest dimecres, no són
casuals.
Sembrar la por en campanyaÉs una estratègia premeditada, Albiol busca un incident en campanya, busca poder aparèixer com a víctima de l’independentisme violent, per mostrar, amb la complicitat d’alguns mitjans ben disposats, que a Catalunya l’independentisme és incívic i violent i així sembrar la por en campanya.
Les provocacions i atacs constants d’Albiol formen part d’una estratègia a tres bandes per intentar descavalcar la victòria del sí.
El PP va a totes i el govern de Rajoy utilitza el joc brut de l’estat per fer escorcolls mediàtics en precampanya, utilitza els altaveus mediàtics per fer creure als catalans que la independència ens portarà totes les misèries, i ara utilitza la crispació per intentar violentar la societat catalana, una estratègia que pot donar-los més rendiment que les altres dues, perquè molts catalans ja estem immunitzats de les dues primeres. En aquest sentit, cal prescindir de les provocacions dels populars i en especial de les de l’Albiol.
Carta blanca per insultar
Albiol sap que a Badalona l’estratègia de crispar la societat li va donar rendiment i va jugar la carta fins l’últim moment provocant tensions en la investidura del nou ajuntament. Ara provocarà fins al límit per intentar que se l’increpi o agredeixi i generar un clima de crispació que enrareixi el 27-S. Té carta blanca per insultar i provocar i en l'operació no hi té res a perdre i molt a guanyar.
Enllaç noticia :
http://www.directe.cat/noticia/428424/albiol-busca-un-incident-en-campanya
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada