divendres, 6 de febrer del 2015

Santi Vidal: "Si m'expulsen, el meu futur pot passar per la política"

06/02/2015

DRET A DECIDIR ?

El jutge assegura que "no m'esperava que la reacció del poder central arribés a aquests nivells”


Alèxia L. Ferret



Santi Vidal ahir a TV3


El jutge de l'Audiència de Barcelona Santiago Vidal ha parlat al programa ‘.cat’ de TV3 sobre la possible expulsió de la carrera judicial per haver redactat l'esborrany de la constitució catalana. Segons ell, "com a jurista, no em puc creure que cometin una barbaritat d'aquest nivell”, i ha afirmat que "no m'esperava que la reacció del poder central arribés a aquests nivells”.


En aquest sentit, Vidal no ha descartat entrar en política, i ha dit que això s'ho plantejarà "si m'expulsen de la carrera judicial", un fet que "confio que no acabi passant". “Si m’acabessin expulsant, no m’en penediria de la feina feta ni dels quatre càrrecs que m’imputa el CGPJ”, ha explicat. “No vull ser ni heroi ni màrtir”, ha afegit.

Si em sancionen, em sancionaran per independentista, perquè estaran valorant la conducta com a ciutadà, no la conducta jurisdiccional”, ha dit de manera contundent. “Si en lloc de redactar la constitució catalana ho fes de l'escocesa, m'haguessin trucat per felicitar-me”, ha conclòs.


Enllaç noticia :

http://www.elsingular.cat/cat/notices/2015/02/santi_vidal_si_m_expulsen_el_meu_futur_pot_passar_per_la_politica_106229.php