dijous, 6 de novembre del 2014

Barberà: "Votaré perquè se’m prohibeix votar"

06/11/2014

CONSULTA

El periodista revela que votarà Sí-Sí “perquè vull ser lliure i decidir amb qui vull viure”


Nerea Rodríguez



Jaume Barberà a Singular TV


El periodista Jaume Barberà té clar que el proper diumenge anirà a votar, com té clar també el motiu pel qual ho farà: “Votaré perquè se’m prohibeix votar”. Això és el que ha escrit en una nota al seu perfil de Facebook on explicarà què farà el 9N: “Diumenge, em llevaré d’hora. Em mudaré i, amb la meva dona i el meu fill petit, aniré a votar on se m’ha dit que em correspon. Fa dies que en tinc les paperetes. I ja fa dies, també, que he respost el que se’m pregunta”.

Pel periodista, “diumenge no serà un dia qualsevol ni una jornada electoral qualsevol”, i revela que “votaré per la meva mare i pel meu pare. Votaré pel meu fill petit, que està molt enfadat perquè encara no té 16 anys. I votaré també per totes les persones que han lluitat i lluiten per poder votar. Votaré perquè és un acte de rebel·lia, de desobediència i, sobretot, de dignitat”.


Alhora, deixa clar que “no m’importa el resultat de la votació. Gens. Entre altres coses, perquè ja no és una votació”. I continua argumentant: “Aniré a votar perquè ja en tinc prou. Per constatar i certificar que volem enterrar el règim del 78, avui ja cadàver i en descomposició avançada. I, si quan sigui al col·legi que em toca, m’han deixa’t sense urna, ja siguin els mossos, la guàrdia civil i/o la policia, m’asseuré a terra i aixecaré les mans”.

I conclou: “I si m’aixequen i em fan fora, m’asseuré al carrer i tornaré a aixecar les mans. Sí, votaré per la meva mare, pel meu pare i pel meu fill petit. I votaré Sí – Sí. No ho faré per rancúnia ni per odi. No. Votaré Sí – Sí perquè vull ser lliure i decidir amb qui vull viure. Sí, diumenge serà un dia net i clar”.


http://www.elsingular.cat/cat/notices/2014/11/barbera_votare_perque_se_m_prohibeix_votar_104335.php