dijous, 8 de maig del 2014

El Gran Wyoming: "Si no estem en el feixisme, s’hi assembla molt"

08/05/2014

"Què voleu que us digui del moviment independentista? Que us tocarà jugar amb el Sabadell", ironitza el periodista


Nerea Rodríguez



El Gran Wyoming amb els tirants blaugranes


José Miguel Monzón Navarro, més conegut pel sobrenom El Gran Wyoming, va participar ahir en el programa ‘APM’, on va parlar sobre la televisió i va ironitzar sobre el barça i la independència. Després d’unes imatges on l’exportaveu del Govern de José María Aznar, Miguel Ángel Rodríguez, l’acusa de cocaïnòman i de passar cocaïna, Wyoming es queixa: “Aquest senyor no és un friki, era el secretari d’Estat de comunicació d’Aznar! Si no estem en el feixisme, això s’hi assembla molt”.

El periodista va explicar que “la televisió té un costat bo, que és el programa que faig jo, i un costat dolent, que és el dels que creuen que sóc un delinqüent. Els meus detractors em mostren el camí, significa que estic en el lloc correcte”, i s’intercalen imatges de Paco Marhuenda i de presentadors de
Intereconomía i 13TV carregant contra ell. Sobre això, avisa: “Ells van a per mi en la mesura en que poden. Ara el diari ‘ABC’ m’ha dedicat dues pàgines per explicar les meves propietats. Jo mai he ocultat que sigui ric, però el que diuen és que sóc un fill de puta, i això no serveix: puc ser un fill de puta i dir la veritat”.

Alhora, va aprofitar per carregar contra l’Executiu de Mariano Rajoy: “Aquests senyors del govern no ens trauran d’aquesta, viuen al seu planeta per millor glòria seva. Són autèntics antisistema. Realment l’antisistema és el que acaba amb el sistema de pensions, amb el sistema de feina, amb la sanitat, amb l’educació i amb la justícia, i tot això ho estan fent, tot”.

Finalment, li regalen uns tirants amb els colors blaugranes, i amb tot simpàtic ell respon: “Agraeixo fins a cert punt aquest regal, perquè el faré servir molt poc a la meva vida, però avui me’l posaré per donar-vos una lliçó, estimats amics: que un altre món és possible. Espero que no em cardin la camisa, perquè això destenyeix, perquè clar com que me’ls ha regalat aquesta noia amiga meva que és catalana, els haurà comprat en un mercat per dos euros, no haurà anat a Armani!”

I, amb clar to humorístic i amb els tirants blaugranes posats, conclou: “Amics, què voleu que us digui del moviment independentista? Que us tocarà jugar amb el Sabadell”.






http://www.elsingular.cat/cat/notices/2014/05/el_gran_wyoming_si_no_estem_en_el_feixisme_s_hi_assembla_molt_100505.php