dilluns, 9 de març del 2015

Romeva: "No em plantejo presidir l'ANC"

09/03/2015

PROCÉS

L'exeurodiputat nega contactes amb l'Assemblea per substituir Forcadell al capdavant de l'entitat.


Bernat Vilaró


Raül Romeva, eurodiputat d'ICV.


L'exeurodiputat Raül Romeva ha negat avui que sigui el relleu de Carme Forcadell al capdavant de l'ANC: "Amb mi no ha contactat ningú de l'Assemblea. Vull desmentir que aposti per presidir l'entitat", ha aclarit en declaracions a 'El matí de Catalunya Ràdio'. De fet, Romeva ja va desmentir en una piulada aquest rumor.

"No s'ha plantejat de cap de les maneres", ha reiterat Romeva, que ha explicat que ell tampoc ha expressat mai "la meva aspiració per fer el pas".


Cal respectar els ritmes que té l'ANC". "Tinc intenció de passar a una segona línia política. Cal asserenar el debat i les especulacions, no fan bé a ningú", ha afegit Romeva, que fa una setmana va estripar el carnet d'ICV.

A més, Romeva tampoc ha volgut valorar la possibilitat que l'ANC articuli una llista per a presentar-se a les eleccions plebiscitàries del 27 de setembre: "No em correspon opinar sobre això, és cosa de la pròpia Assemblea".










Enllaç noticia :


http://www.elsingular.cat/cat/notices/2015/03/romeva_no_em_plantejo_presidir_l_anc_106982.php