dimecres, 29 d’octubre del 2014

El petit Nicolás a un taxista català: "Aquí hi despleguem l’exèrcit i se us acaba la ximpleria"

28/10/2014

INDEPENDÈNCIA

El noi es va identificar com a membre del CNI i el va amenaçar de mort


Nerea Rodríguez


El'petit Nicolás'

El cas del ‘petit Nicolás’ ha sacsejat les institucions de l’Estat espanyol i la premsa. Ahir un taxista català va revelar a Antena 3 que el ‘petit Nicolás’ el va amenaçar de mort i es va identificar com a membre del CNI. Segons el taxista, el ‘petit Nicolás’ va pujar al seu cotxe i li va preguntar pel procés independentista, i el taxista li va respondre manifestant-se a favor de la consulta del 9N.

Va ser en aquest moment quan el noi, que havia pujat acompanyat d’un altre home d’uns 50 anys, va començar a parlar “sobre la unitat d’Espanya, sobre sortir endavant tots junts, que a Catalunya hi havia molta gent que venia de fora, i que s’havia de lluitar per la unitat d’Espanya”. El taxista va replicar: “Tu ets una mica fatxa, no?” I al dir això el ‘petit Nicolás’ va exclamar: “Que jo sóc fatxa? Em cago en la puta, jo a tu et foto dos trets ara mateix i a mi no em passa absolutament res. I em quedo tan ample”.


El taxista reconeix que en sentir això es va “posar una mica tens” i que el noi va continuar: “Ara sabrà qui som nosaltres. Espera que vaig a fer una trucada”. Va posar l’altaveu del telèfon i es va posar un home i el ‘petit Nicolás’ li va donar la matrícula del cotxe. Després d’una estona, es va tornar a dirigir al taxista: “Què, t’has espantat, no?” I aquest va respondre: “Home, doncs sí”. I va ser llavors quan el nou el va avisar: “Doncs pensa que aquí despleguem l’exèrcit i tots els catalans s’espanten com tu i se us acaba ràpidament la ximpleria i en dos dies ho tenim tot controlat”.

Llavors li va demanar que cridés “Arriba España i Arriba Franco!”, i el taxista ho va fer. Abans d’arribar al destí, l’acompanyant “va dir que jo tenia cara de bon noi i em van dir que m’oblidés del que havia passat avui. I quan vam arribar em van preguntar quant m’havien de pagar i els hi vaig dir que no calia que paguessin res”, va explicar el taxista.

Finalment, explica el ‘petit Nicolás’ li va dir: “T’ensenyaré d’on som nosaltres i em va ensenyar una carpeta blanca amb la bandera espanyola i amb les lletres del CNI”.



   
   
   
   
   
   
   
   

   
Más vídeos en Antena3




http://www.elsingular.cat/cat/notices/2014/10/el_petit_nicolas_a_un_taxista_catala_aqui_hi_despleguem_l_exercit_i_se_us_acaba_la_ximpleria_104112.php#comments