dijous, 29 de maig del 2014

Un alt directiu de Bayer, sobre el procés: "Els problemes locals no afecten el negoci"

Patrick Thomas, conseller delegat de Bayer MaterialScience / BAYER
Patrick Thomas, conseller delegat de Bayer MaterialScience, una de les tres divisions de la multinacional farmacèutica, ha manifestat aquest dimecres a Sant Joan Despí, després de ser preguntat sobre la independència de Catalunya, que "els problemes locals no afecten el negoci" que ell porta. 

Thomas, que ha parlat per primer cop davant dels mitjans de comunicació catalans, ha afirmat que el procés "preocupa alguns dels meus treballadors", però ha afegit:
"No m'involucro en cap problema polític, sigui d'Espanya, d'Escòcia o quin sigui".

"Només em preocupa la política que afecta el meu negoci", ha reblat el directiu de Bayer, que sí que s'ha mostrat preocupat per una altra qüestió: "El que sí que em preocupa és la falta d'una política energètica europea".

L'executiu britànic ha aprofitat la seva compareixença per assegurar que, malgrat que no pot prometre inversions a curt termini, Tarragona és una de les localitzacions preferides per a futures plantes.


http://www.ara.cat/economia/directiu-Bayer-problemes-afecten-negoci_0_1146485594.html