ONO, Movistar, Vodafone, Repsol, Axxa, Pizza Domino’s, Good Year, Marina d’Or, FNAC o El Corte Inglés, són algunes de les empreses que financen digitals ultraespanyolistes
Digitals ultraespanyolistes amb incidència reduïda, però que sumats, serveixen de plataforma de l’ideari ultranacionalista espanyol i xenòfob, com Alerta Digital, Mediterraneo digital, Minuto Digital i Diálogo Libre, entre altres, han trobat en l’atac i ridiculització permanent del procés sobiranista un filó per sobreviure. El seu objectiu és fer soroll de fons en contra el procés sobiranista i atacar tot allò relacionat amb la llengua, la cultura i els Països Catalans, a través d’informacions tergiversades que sovint ratllen l’insuls. Aquest digitals sovint fan gala de no rebre subvencions públiques, la pregunta és: com es financen?
Aquests digitals, tot i tenir baixes audiències, reben fons a través de
publicitat de grans empreses i col·laboracions de polítics i escriptors
mediàtics que aporten el seu gra de sorra a la seva supervivència. Mèdia.cat va destapar algunes de les empreses que les financen.
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada