dimarts, 4 de febrer del 2014

Gerard Piqué: "El tema Espanya-Catalunya, o el solucionem ja o no hi ha marxa enrere"

04/02/2014

REFERENDUM

El jugador del Barça es queixa que "és impossible opinar sobre política, ens utilitzen. No té cap sentit que ho intenti"


Nerea Rodríguez



Gerard Piqué
El jugador del F.C.Barcelona Gerard Piqué ha opinat que “en el tema Espanya-Catalunya estem en un punt en el qual o ho solucionem ja o no hi ha marxa enrere”. I ha afegit: “Veig a la gent cremada tant en un costat com en l'altre i hi ha poca confiança en els polítics”.

En una entrevista a la revista ‘JotDown’, Piqué es va queixar que “és impossible opinar sobre política, ens utilitzen. No té cap sentit que ho intenti, i clar que la tinc. Per a un costat o per a un altre t’usaran com a cap de turc”. Motiu pel qual va explicar que “em limito a fer el meu treball, que per això em paguen”.

Tot i això, va reconèixer que “és evident que cadascú té la seva opinió i no pots renunciar ni al que ets ni al que sents, però estem en un món en el qual l'opinió no és acceptada. És un extrem o un altre”. “Hi ha moderats, però són els mínims. La majoria és ‘o penses com jo o et cruixo’”, ha insistit.

A més, ha continuat argumentant que “el meu treball és jugar per al meu club i la meva selecció. Res més. L'esport no s'hauria de barrejar amb la política. Quan succeeix això és perquè ho volen barrejar ells”. Preguntat per qui són ells, Piqué ha respost contundent: “Els polítics. L'esport hauria d'estar net. En què ha de relacionar-se?”

A més, ha considerat que “no crec que sigui fàcil solucionar el tema Espanya-Catalunya”, però ha desitjat que “espero que se solucioni”. Preguntat per com es podria resoldre, Piqué només ha respost: “Tant de bo ho sabés”.


http://www.elsingulardigital.cat/cat/notices/2014/02/gerard_pique_el_tema_espanya-catalunya_o_el_solucionem_ja_o_no_hi_ha_marxa_enrere_98538.php