dimarts, 26 de novembre del 2013

Ramoncín: "Què l’importa a un senyor de Peñaranda de Bracamonte el que passi a Catalunya?"

26/11/2013

DRET A DECIDIR

El cantant madrileny es queixa que quan va reclamar una Espanya republicana al Concert per la Llibertat alguns es van molestar: "Van demostrar que tenien poca consciència del que significava el Concert"


Nerea Rodríguez



El cantant madrileny Ramoncín



El cantant madrileny Ramoncín s’ha preguntat “què l’importa a un senyor de Peñaranda de Bracamonte el que passi a Catalunya en relació a la independència?”, responent a la pregunta de si el referèndum sobre el futur de Catalunya s’havia de fer només a Catalunya o també a l’Estat espanyol.

En una entrevista al programa ‘PerdonaTVShow’, de Canal Català, Ramoncín ha opinat sobre la seva assistència al Concert per la Llibertat al Camp Nou, al mes de juny, i ha reconegut que “esperava que passés el que va passar quan vaig anar a cantar al Camp Nou, era inevitable”. En aquest sentit, ha explicat que “em va donar molta llàstima perquè jo primer vaig fer un parlament en català, després vaig dir el que pensava, que no hi ha llibertat individual per al ciutadà si no es respecta la llibertat del poble al qual pertany”.

I ha continuat: “Però em va molestar molt que quan vaig dir Visca Catalunya, que són els anhels de molts, però també vaig reclamar una Espanya republicana, que són els meus anhels, i això no va agradar a alguns dels assistents al Camp Nou”. “Van demostrar que tenien molt poc caràcter i molt poca consciència del que significava el Concert per la Llibertat. Em va molestar tant com els fatxes dient altres coses”, ha sentenciat.

Alhora, i preguntat pel periodista Jordi Anjauma sobre què votaria en un referèndum sobre la independència de Catalunya, el cantant madrileny no s’ha volgut pronunciar: “El vot és secret, no crec que hi hagi res més democràtic que preguntar a la gent. El primer que cal veure és si preguntarem a la gent, i quan ho sapiguem jo et dic què votaria, perquè el sí i el no valdrien exactament el mateix”.






http://www.elsingulardigital.cat/cat/notices/2013/11/ramoncin_que_l_importa_a_un_senyor_de_penearanda_de_bracamonde_el_que_passi_a_catalunya_97249.php