Ahir divendres Aliança Catalana va presentar el seu candidat a la batllia de la ciutat de Barcelona per a les properes eleccions municipals de 2027, que es celebraran el 23 de maig de l’any que ve. L’escollit és Jordi Aragonès, secretari de formació i programes d’Aliança Catalana i ideòleg de la formació independentista.
Després de moltes especulacions i rumors fomentats per segons quina premsa, el partit conservador ha fet saber als catalans el seu candidat poc menys d’un any abans de les eleccions. Aragonès havia estat coordinador del projecte Tagamanent, vinculat a Jordi Pujol i havia militat a Unió Democràtica de Catalunya. Posteriorment Aragonès va formar part del Moviment Demòcrata Català de Josep Maria Vila d’Abadal i del Front Nacional de Catalunya, del qual la mateixa Sílvia Orriols en va ser regidora a
Ripoll del maig de 2019 al març de 2020. Aleshores tots dos van abandonar el FNC per fundar Aliança Catalana, que a poc a poc ha ana esdevnguent el partit referent del nacionalisme independentista i conservador català. Jordi Aragonès també és col·laborador ocasional d’Estat amb articles d’opinió.Jordi Aragonès va presentar ahir la seva candidatura al Born Centre Cultural de Barcelona, en un acte que va comptar amb la presència de la batllessa de Ripoll i líder nacionalista, Sílvia Orriols, en un acte que va omplir de gom a gom el recinte.
En un vídeo publicat ahir a les xarxes Aragonès es presenta com a candidat d’Aliança Catalana al Cap i Casal de Catalunya, tot afirmant que «avui Barcelona pateix» perquè «durant anys s’hi han aplicat polítiques negligents que no funcionen». Aragonès afirma que que per culpa d’aquestes polítiques l’habitatge «sigui quasi inaccessible per a la majoria dels barcelonins» i que «la immigració creix sense control» a la vegada que la inseguretat s’estén per tota la ciutat. En aquest sentit, Aragonès assegura que els barris de Barcelona perden la seva identitat i que «molts negocis catalans són substituïts per negocis de sospitosa activitat econòmica». El candidat d’Aliança Catalana assevera que aquest model «no és Barcelona» i «no som nosaltres» i que «és conseqüència d’anys de polítiques que han convertit Barcelona en un laboratori d’idees estrafolàries que arruïnen la ciutat».
Aragonès continua assegurant que per a revertir aquesta situació cal una opció «valenta» que al seu parer és Aliança Catalana. El programa del partit nacionalista a Barcelona es basarà, segons el vídeo de presentació d’Aragonès en una «fiscalitat que no ofegui a les famílies i als negocis», que garanteixi la seguretat i recuperi l’ordre als barris i controli estrictament el padró municipal. Finalment Aragonès afirma que Barcelona ha estat sempre la capital de Catalunya i la capital del modernisme i «la capital d’un poble amb història» i que cal recuperar-la.
ENLLAÇ NOTÍCIA :

Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada