dimecres, 23 de setembre del 2015

Pep Guardiola: ‘No hi ha marxa enrere’

Dimecres  23.09.2015  09:37

PAÍS

L'entrenador del Bayern parla del procés d'independència en una entrevista al Punt Avui.

 

 


L’entrenador del Bayern de Munic, Pep Guardiola, ha parlat sobre el 27-S pocs dies abans de les eleccions. En una entrevista al Punt Avui, diu que ‘és evident que el 27-S hi ha d’haver una gran majoria’. I continua: ‘A mi no em fa gens de por l’endemà si hi ha una gran majoria de gent que així ho decideix, malgrat que una altra gent pensi de manera totalment diferent. La il·lusió d’una cosa nova i que serà millor ho supera tot. Serà molt difícil d’aturar-ho si hi ha una gran majoria.’

Considera que ‘no hi ha marxa enrere’ en el procés d’independència. ‘Es produirà tard o d’hora. D’això n’estic ben segur, com també que Catalunya i Espanya seran millors.’ I insisteix: ‘El que vindrà serà millor. I no només per a la gent que viu a Catalunya. Estic segur que serà així.’


Guardiola, que tanca simbòlicament la llista de Junts pel Sí, lloa tant Mas com Junqueras i David Fernàndez. ‘Em cauen tots tres de puta mare. I ho sento així: m’agrada la gent que fa el que diu, i això és molt difícil de trobar en la seva feina. Vaig amb ells perquè me’ls crec. I punt.’

En l’entrevista també explica per què va acceptar de formar part de la llista de Junts pel Sí:

‘Senzillament perquè m’ho van proposar i vaig dir: endavant. Endavant com, em sembla a mi, hauria dit molta altra gent a Catalunya si li ho haguessin proposat.’ Diu que li ho va proposar gent de l’ANC, i que en va parlar tant amb Jordi Sànchez com amb Quim Torra. ‘I uns dies més tard amb Lluís Llach, i als ídols ja se sap que no se’ls pot dir que no.’


Enllaç noticia :

http://www.vilaweb.cat/noticies/pep-guardiola-no-hi-ha-marxa-enrere/ 

 ******************************************************************************


Entrevista a Guardiola al Punt Avui :

“Aquest diumenge votem si volem ‘ser', a tot gas. És fascinant”

Política