diumenge, 26 d’octubre del 2014

Antonio López, sobre Catalunya: "Si tingués un fill i es volgués separar no li ho impediria"

26/10/2014

CONSULTA 9-N

El pintor de Tomelloso afegeix que "si l’estimés moltíssim treballaria perquè es fes de bona manera"


 Nerea Rodríguez


El pintor Antonio López


El pintor Antonio López, nascut a Tomelloso, parla en una entrevista a ‘La Vanguardia’ sobre el procés sobiranista català i preguntat per si el veu amb preocupació, respon: “No el veig amb preocupació, francament. Quan sorgeix el del contagi de l'Ébola, llavors sí que perceps la inseguretat. Si tingués un fill i es volgués separar no li ho impediria i si l’estimés moltíssim treballaria perquè es fes de bona manera”.

Així, assegura que “no recorreria a cap truc o regla per impedir-li-ho”. A més, López explica que “em sento molt bé a Catalunya. L’any 1970 vaig fer el meu primer viatge amb la meva dona, va ser a més el meu primer viatge amb avió, i em vaig sentir molt a gust”.


I continua el pintor: “I després sempre que he tornat he percebut que la gent és d'una enorme cordialitat, comparat amb els manxecs, i jo ho sóc. Sempre he trobat gent col·laboradora, entusiasta, càlida”.


http://www.elsingular.cat/cat/notices/2014/10/antonio_lopez_sobre_catalunya_si_tingues_un_fill_i_es_volgues_separar_no_li_ho_impediria_104060.php