dijous, 14 d’agost del 2014

Calçada: "Estic convençut que tornarem a vèncer"

14/08/2014

PROCÉS

El comissari del Tricentenari creu que "el 2014 torna a ser un punt de cruïlla, com ho va ser el 1714"


Bernat Vilaró



El comunicador i comissari del tricentenari del 1714, Miquel Calçada



El comissari del Tricentenari, Miquel Calçada, s'ha mostrat optimista de cara al procés sobiranista, i ha dit que "estic convençut que tornarem a vèncer", en una entrevista a 'El món a Rac1'. "El procés va de baix a dalt, això no és la dèria d’uns quants, no és el producte d’uns mitjans de comunicació subvencionats, és tot un poble que en un moment determinat finalment s’ha adonat que vol un tracte just, i que es vol governar a si mateix", ha afegit.

El periodista ha afegit que "el 2014 torna a ser un punt de cruïlla, com ho va ser el 1714". "Tinc la sensació absoluta que som en un punt de la història transcendent. D'una manera molt més clara que fa 300 anys", ha remarcat Calçada.

"Ara a l'estiu sembla que qualsevol declaració es magnifica i es treu de context. S’ha dit per activa i passiva, el 9-N hi haurà eleccions que seran fruit de la llei que ha de sortir del Parlament", ha reiterat.


"El que hem de tenir present és que molta gent intentarà qualsevol escletxa entre el que pensa la majoria de la població que vol votar per magnificar-ho. Estem en un moment excepcional en el qual hauríem de tenir una dosi extra de generositat i unitat", ha sentenciat Calçada.

"Tranquils i respirem"

"No tinc cap mena de dubte del lideratge del president Mas, al contrari, és una persona com nosaltres, rep una pressió increïble de totes bandes, però em sembla que la seva decisió és coneguda i ferma, en aquest aspecte estic absolutament tranquil", ha dit el periodista.

"Hem d’anar cordats amb el cinturó ben tranquils, tenim el combustible i les hores de vol suficients. Respirem i no hiperventilem", ha conclòs.


http://www.elsingular.cat/cat/notices/2014/08/calcada_estic_convencut_que_tornarem_a_vencer_102403.php