Licita una campanya als mitjans per vendre les excel•lències del Pla Hidrològic de l’Ebre. Costarà 229.000 euros i centrarà la difusió a les CCAA de la conca de l’Ebre i especialment a Catalunya
El Govern espanyol licita una campanya per difondre les bonances del Pla Hidrològic de l’Ebre que
té per objectiu vincular el pla hidrològic als missatges de consens i
participació ciutadana; vendre el pla com un model de gestió sostenible i
reforçar la imatge de que el pla "afavoreix el desenvolupament" i
satisfà les demandes d'aigua dels habitants a través d’una gestió amb
"harmonia amb el medi ambient”.
La notícia arriba pocs dies
després que el conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila,
anunciés que la Generalitat presentarà un contenciós administratiu al
Tribunal Suprem i, "si és necessari", recorrerà a les institucions
europees per aturar el Pla Hidrològic aprovat pel govern de Mariano
Rajoy.
Vila va fer aquestes declaracions després de que el govern espanyol
hagués decidit tombar el
requeriment de la Generalitat per deixar sense
efecte el reial decret del 28 de febrer que va fer possible l'aprovació
del Pla Hidrològic de l'Ebre. Pel que sembla la idea de consens del
govern espanyol del PP dista molt dels estàndards mundials.La licitació de la campanya, que recull el BOE del passat deu de juny, fa referència a la compra d’espais publicitaris i a la creativitat de la campanya. La campanya té previst un espot de 20 segons per a TV, cunyes de ràdio de 10 segons, anuncis a la premsa i banners per als mitjans.
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada