dimarts, 25 de febrer del 2014

La 'Marca España' canta al Mobile World Congress

Dimarts  25.02.2014  11:24

L'estil de l'estand espanyol contrasta amb la sobrietat i el bon gust general · És instal·lat al costat de l'estand català







Un dels contrasts més evidents en el Mobile World Congress el trobem en el cinquè pavelló de la fira, ocupat majoritàriament per governs. Tal com explica Martí Crespo en aquesta crònica, 'hi ha l'estand de França, el d'Israel i el de Turquia, discrets. També hi ha, frec a frec, però ben separats, els d'Escòcia i la Gran Bretanya. La bona cohabitació es desdibuixa, amb tot, un centenar de metres enllà: l'espai de "Catalonia", auster i ben aprofitat per una seixantena d'empreses, és enlluernat invasivament pels llampants neons vermells i grocs del veí estand de "España". És la marca Espanya, no n'hi ha dubte, la que es desmarca de tot el pavelló.' Us n'oferim una mostra en imatges.