dissabte, 25 de gener del 2014

Millo: “Em sento exclòs socialment perquè no sóc independentista”

25/01/2014

INDEPENDÈNCIA

El portaveu del PPC assegura que aquesta situació afecta la seva família


Albert Ribas


Enric Millo, portaveu del PP de Catalunya.
El portaveu del PPC, Enric Millo, ha assegurat aquest matí en una entrevista a Catalunya Ràdio que es sent “exclòs socialment perquè no sóc independentista”.

La tesi del dirigent popular és que “la gent que escolta els mitjans del govern de la Generalitat es creuen que un no independentista és un mal català i això afecta la meva família, fills i germans que senten comentaris i acusacions que em presenten com un anticatalà perquè no sóc independentista”.

Millo ha afegit que aquesta situació és culpa del govern de la Generalitat, ja que provoca l’exclusió social dels catalans no independentistes.

" El portaveu del PPC, Enric Millo, ha assegurat aquest matí en una entrevista a Catalunya Ràdio que es sent “exclòs socialment perquè no sóc independentista”.

La tesi del dirigent popular és que “la gent que escolta els mitjans del govern de la Generalitat es creuen que un no independentista és un mal català i això afecta la meva família, fills i germans que senten comentaris i acusacions que em presenten com un anticatalà perquè no sóc independentista”.

" Doncs abans de ser del PPC volia entrar a ERC es veu que tant li fa ser d'un partit que d'altre amb tal de aprofitar poltrona. Ell mateix s'exclòs ningú li obliga a ser espanyolista i de la seu del PP a Catalunya "


http://www.elsingulardigital.cat/cat/notices/2014/01/millo_em_sento_exclos_socialment_perque_no_soc_independentista_98351.php