dimecres, 11 de desembre del 2013

Más vol votar sí a la independència #preguntanormal

Dimecres, 11 de desembre de 2013 20:55 h

Ho diu el president de la Generalitat en una entrevista concedida als promotors del joc “La Puta i la Ramoneta”


A la pregunta, vostè apareix en la carta de l’independentista, com s’hi sent en aquesta carta?el president Mas contesta: M’hi sento còmode. En algunes ocasions he dit que si algun dia hi ha un referèndum i es pot votar perquè Catalunya sigui un estat, un estat també independent, jo votaré que sí – personalment, Artur Mas i Gavarró. Això ho he dit moltes vegades i de fet quan hi va haver aquella consulta informal del món municipal jo vaig anar a votar i vaig votar que sí. No me n’amago. 




Ja pots jugar a la Puta i la Ramoneta

"Fem el joc de la Puta i la Ramoneta perquè tu puguis fer-ho i els polítics ja no ho facin més"

Com s’hi juga: El joc es basa en diferents papers polítics. Cadascú té el seu objectiu. 

L’independentista vol sumar punts per a la independència, l’espanyolista vol restar punts a Catalunya, l’autonomista vol que les forces quedin empatades perquè tot continuï igual. És un joc de sumes i restes en què cal vista, habilitat i picardia, un joc fet des d’una perspectiva catalana. Els jugadors miraran de fer aliances i negociar. Entre ronda i ronda, poden passar tota mena de fets polítics. Des del destapament d’un cas de corrupció fins a adonar-te que han tornar a fer el peix al cove.