Dimarts
19.11.2013
12:56
Queda validat per 546 vots a favor i 104 contra, malgrat l'aposta del govern espanyol pel corredor central
VÍDEO: Per quina raó el corredor mediterrani és essencial per a Europa
El nou reglament confirma definitivament la metodologia de la Comissió Europea, basada principalment en definir inversions ferroviàries per criteris de creació de riquesa i de valor afegit per a l'economia europea. El nou reglament també aprova el mapa de projectes prioritaris de la xarxa ferroviària principal, que la Comissió Europea ja va proposar a l'octubre de 2011. Aquesta proposta ja va ser aprovada àmpliament al desembre de 2012 al comitè de Transport del Parlament Europeu, del qual n'és membre Ramon Tremosa, un dels eurodiputats del país que avui han votat a favor.
El corredor mediterrani serà finançat en un 20% pel pressupost europeu mentre que el restant 80% haurà de ser cofinançat per les administracions públiques estatals i per inversors privats, perquè els pressupostos de la UE del període 2014-2020 no cobreixen tota la xarxa europea prioritària.
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada