dijous, 11 de juny del 2020

Canadell, sobre un possible futur a la Generalitat: "Tinc un mandat a la Cambra"



ELECCIONS






Carlota Serra
Foto: Sergi Alcàzar
Barcelona. Dijous, 11 de juny de 2020


















Ja fa temps que el nom del president de la Cambra de Barcelona, Joan Canadell, sona en privat com un dels predilectes de Carles Puigdemont per unes futures eleccions a Catalunya, tot i que ell directament no ho ha fet mai oficial.



Avui, preguntat per si es presentaria en una candidatura per a la presidència de la Generalitat, Canadell ha tirat pilotes fora recordant que "tinc un mandat a la Cambra de Barcelona, en el que em queda un any, i me'n queden tres presidint el Consell de Cambres".



Ni sí ni no a llarg termini, però ara per ara ho deixa descartat. En aquest sentit, ha
deixat clar que "el que fem a la Cambra m'omple molt i crec que ho estem fent molt bé".



Així doncs, Canadell ha assenyalat que encara li queda un any del seu mandat al capdavant de la Cambra barcelonina i tres més al Consell General de Cambres, que integra les 13 cambres que hi ha a Catalunya.



"La meva intenció de moment és seguir fent això, que, a més, crec que estem fent una bona feina i que val la pena seguir", ha exposat, assegurant que "no és el moment de parlar de decisions com aquesta".









ENLLAÇ NOTÍCIA :

https://www.elnacional.cat/ca/politica/canadell-possible-futur-generalitat-mandat-cambra_512691_102.html