dijous, 8 de gener del 2015

Llach: "El lideratge integrador de Mas em sembla cabdal en aquest moment"

08/01/2015

PLEBISCITÀRIES

"No aprecio les paraules d'ahir del President. M'agradava més quan deia que acompanyava el moviment sobiranista", tuiteja el cantautor


Bernat Vilaró



El cantautor Lluís Llach


El cantautor Lluís Llach ha fet una sèrie de quatre piulades avui al Twitter sobre l'encallament del procés català a l'espera d'un acord entre el president, Artur Mas, i el líder d'ERC, Oriol Junqueras: "El lideratge integrador del President em sembla cabdal en aquest moment i la millor aportació al procés".

Abans, però, Llach ha criticat la nova postura de Mas, que ahir va anunciar que "hi ha sortida" al procés, i que l'explicarà "la setmana vinent". El cantautor ha piulat que "no aprecio les paraules d'ahir del President. M'agradava més quan deia q ell acompanyava el moviment sobiranista i q des del seu càrrec institucional el liderava".


"Fa unes setmanes que semblaria liderar només des d'un sector i condicionar el comportament dels moviments socials sobiranistes. La plàstica i la semàntica del 2012 fou un error. Caldria no repetir-ho", continuaven les piulades de Llach.








http://www.elsingular.cat/cat/notices/2015/01/llach_el_lideratge_integrador_de_mas_em_sembla_cabdal_en_aquest_moment_105606.php