dijous, 26 de juny del 2014

Romeva: 'Quan deia que no havia firmat el pla de pensions em tractaven de ruc'

Dijous  26.06.2014  10:40

'Com pots tenir diners en una entitat com aquest i no sàpigues què se'n fa?', es demana l'ex-eurodiputat




Raül Romeva



L'ex-eurodiputat d'ICV, Raül Romeva, ha explicat avui que ell no va signar el polèmic pla de pensions vinculat a una societat inversora de capital variable (SICAV) amb seu a Luxemburg i que van subscriure desenes d'eurodiputats.

En declaracions a Catalunya Ràdio, Romeva ha dit que a tots els eurodiputats, en la legislatura que començava el 2004, els van proposar de signar el pla de pensions privat. 'Era un fons de pensions privat. I se'ns deia que si l'estat no ens garantia la pensió suficient hi havia aquesta possibilitat. El que
era estrany i ens va incomodar i per això vam objectar era la implicació del parlament'.

Romeva ha afegit: 'Recordo algunes converses amb diputats que me'n parlaven com si en formés part. I jo els deia que no i em miraven amb sorpresa, com si fos ruc. Recordo que em tractaven com si fos ruc.'





Romeva també ha dit: 'El que se'm fa molt difícil de creure és que tinguis uns diners en una entitat financera d'aquestes característiques i no sàpigues què se'n fa. Això ja em genera desconfiança.'


http://www.vilaweb.cat/noticia/4200139/20140626/romeva-quan-deia-havia-firmat-pla-pensions-em-tractaven-ruc.html