dimarts, 8 d’abril del 2014

Sánchez-Camacho: "Em plantejo marxar de Catalunya"

08/04/2014

REFERENDUM

La líder del PPC argumenta que "no vull que el meu fill visqui en una societat en la que no hi ha llibertat ni pluralitat"


Nerea Rodríguez



Alícia Sánchez-Camacho en roda de premsa
 La líder del PPC, Alícia Sánchez-Camacho, va assegurar ahir que “molta gent m’ha dit que s’està plantejant deixar de viure a Catalunya”, i va afegir: “Jo mateixa m’ho estic plantejant, si la situació continua així”.

Durant una intervenció al programa ‘El cascabel al gato’, de
13TV, Camacho va argumentar: “No vull que el meu fill visqui en una societat en la que no hi ha llibertat ni pluralitat, i on hi ha una hegemonia política”.

Sobre el debat d’avui al Congrés dels Diputats, la líder dels populars catalans va vaticinar que “passi el que passi demà, hi haurà convocatòria i es trauran les urnes. Si no Mas no podria seguir vivint a Catalunya”.

Finalment, va sentenciar: “Això no acabarà el dia 9 de Novembre. Tenim uns mitjans de comunicació que parlen d'una Catalunya oprimida”.






http://www.elsingulardigital.cat/cat/notices/2014/04/sanchez-camacho_em_plantejo_marxar_de_catalunya_99909.php