Dimarts
18.03.2014
10:29
L'exposa un pilot expert en el seu bloc
Segons Ledgerwood, el fet que tant l'Índia com el Paquistan insisteixin que no hi ha cap radar que detectés cap rastre de l'avió desaparegut es podria explicar pel fet que el vol 370 va veure que en la seva ruta hi havia un altre Boeing 777 de Singapur, s'hi va aproximar i s'hi va mantenir a una distància prudencial perquè no se'l pogués detectar. I així hauria volat durant cinc hores 'a la seva ombra'. Quan, suposadament, el vol 370, s'hi va haver apropat, va apagar els seus sistemes de transmissió i els radars ja només haurien detectar la informació que transmetia el vol 68 de Singapore Airlines.
Segons aquesta teoria, quan l'avió de Malaysia Airlines va haver creuat l'espai aeri de l'Índia, el Paquistan i l'Afganistan sense haver estat detectat pels radars ja hauria quedat 'alliberat' per poder seguir una altra ruta, allunyant-se del seu 'avió de cobertura'. Un avió, el de Singapore Airlines, la ruta del qual Ledgerwood descriu així: ''El vol número 68 de Singapore Airlines creua el mar d'Andaman cap al golf de Bengala quan torna cap a Àsia i per dirigir-se a Barcelona entra a l'espai aeri de l'Índia. A partir d'aquí, l'avió creua l'Índia, el Paquistan, l'Afganistan i finalment sobrevola Turkmenistan abans de travessar el sud d'Europa i arribar a Espanya, a l'aeroport del Prat de Barcelona.'
http://www.vilaweb.cat/noticia/4179734/20140318/tesi-lombra-vol-barcelona-lavio-desaparegut.html
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada