INVERSIÓ
Port Aventura arriba a un acord amb l'escuderia per construir un espai que suposarà una inversió de més de 100 milions i que serà operatiu el 2016
Alèxia L. Ferret
Simulació del nou parc de Ferrari a "Port Aventura" |
“Ferrari Land” arriba a Catalunya. Port Aventura ha arribat a un acord amb la prestigiosa escuderia per a construir un nou parc temàtic dedicat a l’automobilística dins del mateix recinte. Això suposarà una inversió de més de 100 milions d’euros, i es preveu que sigui operatiu el 2016. També es construirà el primer hotel temàtic de la marca. Serà un 5 estrelles de luxe amb àmplies àrees de simuladors d’automòbils de competició.
La filial del Grup Fiat ja té el seu propi a Abu Dhabi amb el nom de “Ferrari World”. El projecte de Port Aventura és el primer d’aquestes característiques a Europa, després que la construcció del parc propi a Xest (València) va ser un intent fallit.
El recinte de Vila-seca és el segon 'resort' d’Europa i el primer de la Mediterrània, i Ferrari està classificada com la marca més valuosa del món per segon any consecutiu (segons el Global 500 Report del mes de febrer passat). La notícia s'ha fet ressó a tot al món. Fins i tot, el suplement econòmic de "The Financial Times" ho a tret en portada.
Ferrari no és l’únic que aposta per Catalunya. La multinacional sueca de roba H&M ha decidit instal·lar a Barcelona la seu central de comerç electrònic per al sud d'Europa, segons ha informat TV3. De moment, ja hi treballen un centenar de persones, que donen suport al servei d'atenció al client a Espanya i començaran aviat a gestionar també la venda on line a França.
http://www.elsingulardigital.cat/cat/notices/2014/03/ferrari_aposta_per_catalunya_99361.php
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada