divendres, 22 de novembre del 2013

Vidal-Quadras: "Espanya sense Catalunya seria un cos mutilat"

L'eurodiputat del PP remarca que "fabricar enemics imaginaris és cosa de nacionalistes"

 


Vidal-Quadras, en una foto d'arxiu




L'eurodiputat del PP, Alejo Vidal-Quadras, ha assenyalat que si Catalunya s'independitzés, Espanya seria "un cos mutilat i un fracàs històric". També ha assenyalat que "jo no sóc nacionalista", en una entrevista a la revista Vanity Fair.

Quan se li ha preguntat si "promouria un nou boicot al cava" en el cas que es fes un "referèndum per a la independència a Catalunya i surt que sí", Vidal-Quadras ha assenyalat que "atiar rancúnies i fabricar enemics imaginaris és cosa de nacionalistes. Jo no sóc nacionalista. Procuro ser un bon ciutadà català, espanyol i europeu".

Un dels vicepresidents del Parlament Europeu ha contestat que "jo m'acolliria amb gust sota el paraigua d'Aznar si ell es decidís a complir amb el seu deure en aquesta crisi existencial que travessa Espanya", quan se li ha preguntat si acolliria l'expresident del Govern estatal en un nou projecte polític diferent del PP.

En aquest sentit, ha remarcat que "perquè la cúpula que avui regeix els destins del meu partit m'obrís un expedient d'expulsió primer hauria de reconèixer que existeixo i no sembla que estigui disposat a fer-ho".

Vidal-Quadras ha afegit, sobre l'actuació de Mariano Rajoy al capdavant de l'executiu, que "m'agradaria que Espanya tingués com a president a algú capaç de sintonitzar amb les inquietuds dels espanyols".