dimarts, 24 de setembre del 2013

Mas sobre Duran: "no em provoqueu"

El president contesta amb un "no em punxeu" les preguntes sobre les declaracions del líder d'Unió







El president de la Generalitat, Artur Mas, ha respost amb un "no em provoqueu" quan se li ha preguntat sobre les declaracions de Josep Antoni Duran i Lleida sobre la tercera via per Catalunya.

Mas, en declaracions a TV3, ha contestat amb ironia quan li han demanat la seva opinió sobre les paraules del líder d'Unió. "Això demà", ha dit referint-se al seu discurs al ple sobre política general. "No em provoqueu ara, no em punxeu", ha afegit.

El president, d'altra banda, no ha volgut donar detalls de la seva intervenció al Parlament d'aquest dimecres. "Demà, demà, aquest any no convocaré eleccions", ha comentat durant els actes de la festa de la Mercè.

Tot i això ha desitjat que el debat sobre política general sigui "clar, interessant i productiu" i ha considerat que el clima polític és "correcte, interessant i reptador".



Aixó no toca... Aixó demá.
Demá
potser ja no existeixi Convergència.


http://politica.e-noticies.cat/mas-sobre-duran-no-em-provoqueu-79231.html#ini_comen