dissabte, 22 de juny del 2013

"El PP va encarregar la gravació"

L'advocat de Borreguero afirma que "Camacho sabia perfectament que l'estaven gravant"



Rubén Romero

Rubén Romero, advocat d'Alejando Borreguero -un dels detinguts arran del cas Método 3- afirma en una entrevista a l'Ara que ni ell ni el seu client estan satisfets de l'acord entre l'agència i Camacho per tancar el cas que deia que volia que s'aclarís fins a les últimes conseqüències.

"El dia abans del dinar de Camacho i Álvarez a La Camarga, es va fer la reserva des de Método 3. Reserven el dinar el dia 6, i el dia 7, abans del dinar, Borreguero hi va per veure el reservat i posar a la taula el gerro amb la gravadora", explica.

"La va encendre a l'agència i naturalment va començar a enregistrar aleshores. Està gravat tot: se sent com diu que té la reserva de Sánchez-Camacho, com s'hi presentava com a assistent seu, com va pagar el dinar i com va dir al restaurant que avisessin Camacho que qui havia reservat la taula també havia pagat perquè no es pagués dos cops", afegeix.

Per a Romero "la clau és qui va pagar: el meu client. Método 3 va reservar i va pagar el dinar. Si jo vaig a dinar i veig que ha pagat algú que no conec, em preocupo, però el 7 de juliol del 2010 i no tres anys més tard".

"Camacho sabia perfectament que la gravació es feia, i la va consentir, i aquesta feina va ser encarregada pel PP amb el seu vistiplau. I quan veig un acord com aquest, tan estrany, em reafirmo en la meva conclusió. Si jo estigués equivocat seria interessant que la senyora Sánchez-Camacho volgués arribar al fons de la qüestió. I al fons no s'hi arriba amb una manta de 80.000 euros", conclou.


http://politica.e-noticies.cat/el-pp-va-encarregar-la-gravacio-76960.html