Continua la política de confusió de traçats ferroviaris del Govern central
La Susodicha |
La ministra de Foment, Ana Pastor, ha signat a Brussel·les un acord
amb els responsables de transports de França, Itàlia, Eslovènia i
Hongria mitjançant el qual s'impulsa el transport ferroviari de
mercaderies a través del Corredor Mediterrani a la Unió Europea.
La confusió rau en la lletra petita de l’acord. El document preveu la creació de la Comissió Executiva del Corredor Ferroviari de Mercaderies número 6, la ruta inicial del qual es defineix com Almeria-València/Madrid-Saragossa/Barcelona-Marsella-Lió-Torí-Milà-Verona-Pàdua/Venècia-Trieste/Koper-Liubliana-Budapest-Zahony (frontera Hongria-Ucraïna).
Aquest acord confirma la voluntat del Govern espanyol de fer passar com a part del Corredor Mediterrani allò que s’havia anomenat “Corredor Central”. La nota de premsa del Ministeri de Foment, al contrari del que és habitual, s'ha enviat sense mapes de traçat.
La confusió rau en la lletra petita de l’acord. El document preveu la creació de la Comissió Executiva del Corredor Ferroviari de Mercaderies número 6, la ruta inicial del qual es defineix com Almeria-València/Madrid-Saragossa/Barcelona-Marsella-Lió-Torí-Milà-Verona-Pàdua/Venècia-Trieste/Koper-Liubliana-Budapest-Zahony (frontera Hongria-Ucraïna).
Aquest acord confirma la voluntat del Govern espanyol de fer passar com a part del Corredor Mediterrani allò que s’havia anomenat “Corredor Central”. La nota de premsa del Ministeri de Foment, al contrari del que és habitual, s'ha enviat sense mapes de traçat.
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada