CATALUNYA - INSEGURITAT
Figueres (Alt Empordà)
24/06/2026 17:17
2 minuts
La situació a les presons continua totalment fora de control, amb agressions constants als treballadors, que han d'anar amb peus de plom si no volen acabar sent víctimes d'un violent atac per part d'alguns dels presoners, que semblen no tenir por a cap mena de represàlia. Des del sindicat UGT Presons denuncien un nou cas d'agressió, en aquesta ocasió a un metge, al centre penitenciari Puig de les Basses, a Figueres, quan encara no fa ni una setmana que un intern va atacar un dels funcionaris. Segons el sindicat, la situació és insostenible, cada vegada hi ha més reclusos mentre que els recursos que reben no creixen, posant els treballadors en una situació molt difícil d'aguantar.
