Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris METGE. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris METGE. Mostrar tots els missatges

dijous, 25 de juny del 2026

Creix la inseguretat a la presó: ataquen un metge a Puig de les Basses a cops de puny i puntades de peu

 

 

CATALUNYA - INSEGURITAT 

 

 


 

 


Figueres (Alt Empordà)
24/06/2026 17:17
2 minuts 

 

La situació a les presons continua totalment fora de control, amb agressions constants als treballadors, que han d'anar amb peus de plom si no volen acabar sent víctimes d'un violent atac per part d'alguns dels presoners, que semblen no tenir por a cap mena de represàlia. Des del sindicat UGT Presons denuncien un nou cas d'agressió, en aquesta ocasió a un metge, al centre penitenciari Puig de les Basses, a Figueres, quan encara no fa ni una setmana que un intern va atacar un dels funcionaris. Segons el sindicat, la situació és insostenible, cada vegada hi ha més reclusos mentre que els recursos que reben no creixen, posant els treballadors en una situació molt difícil d'aguantar.

Agredeixen un metge a cops