divendres, 25 d’abril del 2014

"Humor negre" a costa de la malaltia de Tito ( Aixó s'ha de denunciar !! )

 Avui a les 09:07h.


Un usuari de twitter diu que "sembla que el Barça no es quedarà en blanc i aixecarà una copa en breu"




Piulada sobre Tito



La malaltia que pateix l'exentrenador del FC Barcelona, Tito Vilanova, ha generat comentaris desagradables a les xarxes socials, com el de Pedro GS (@PedroGaya82), que, emparant-se en un suposat "humor negre", ha penjat a twitter la foto d'una urna i el missatge "sembla que el Barça no es quedarà en blanc i aixecarà una copa breu. #Ànim Tito".

Això ha generat multitud de retrets i finalment l'usuari de twitter l'ha esborrat, argumentant que "esborro el tweet perquè em deixaran sense bateria aquest grup de gilipolles. No per res més. A mamar indepes". "Foc al català", "lletja i independentista, ho tens tot", "els feixistes independentistes són escòria" o "fill de puta català" són altres missatges en aquest sentit.

Més tard ha escrit que "el de #DEPTito és només un tumor no hi ha confirmació oficial. # AnimoTito". "Perdó, rumor", ha afegit posteriorment. A un altre tuitaire li ha etzibat que "et sobren un parell de dents. Quan et vegi la cara et deixaré bé... Ja veuràs ja...". "Jo faig humor negre. És el meu compte i estic en el meu dret. És senzill d'entendre", ha argumentat, a més d'afirmar que "jo no he desitjat la mort de Tito en cap moment".




2 comentaris :

Unknown ha dit...

Mal gust tradicional!

anamarino ha dit...

Vaya gentuza, yo soy del Madrid pero lo primero soy humana y como tal he sentido muchísimo que una buena persona, luchador, discreto y en la plenitud de su vida se haya ido. DEP Tito, a la buena gente siempre se te recordará, mi más sentido pésame a la familia (particular y barcelonista).