MARCA ESPANYA
El seu valor registra una caiguda del 20% en passar de 661.839 milions d'euros el 2012 a 528.394 milions d'euros enguany
Nerea Rodríguez
José Manuel García-Margallo al Congrés dels Diputats |
Alhora, la 'marca Espanya' no apareix en cap de les quatre classificacions que realitza Brand Finance fixant-se en inversions, turisme, productes i serveis i talent dels seus habitants. De fet, en el rànkig de turisme es queda al marge del 'top ten' en el qual apareixen, per aquest ordre: Tailàndia, Malàisia, Àustria, Nova Zelanda, Suïssa, Singapur, Estònia, Portugal, Unió dels Emirats Àrabs i Austràlia.
Segons es desprèn de l'informe, els primers llocs de la classificació general els ocupen, una vegada més, Estats Units, amb un valor de marca país de 17,9 bilions de dòlars i un creixement del 23% respecte a l'any passat, i Xina, amb 6,9 bilions de dòlars i un augment del 26%.
El 'top 10' el completen Alemanya (4,0 bilions de dòlars), Regne Unit (2,3 bilions), Japó (2,2), França (1,9), Canadà (1,8), Brasil (1,4), Índia (1,3) i Austràlia (1,2).
http://www.elsingulardigital.cat/cat/notices/2013/12/la_marca_espanya_entre_les_deu_del_mon_que_mes_perden_97503.php
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada