dilluns, 7 d’octubre del 2013

Marc Márquez: "Quan guanyo em ve de gust passejar la meva bandera"

07/10/2013

El pilot de Moto GP es justifica per no agafar la bandera espanyola: "Al final, corro per a la meva afició"


Nerea Rodríguez

El pilot de Moto GP, Marc Márquez
El pilot de Moto GP i natural de Cervera, Marc Màrquez, ha justificat avui la seva decisió de no agafar la bandera espanyola després de guanyar el GP d’Aragó: “Quan guanyo em ve de gust passejar la meva bandera, la del 93, la que identifica els meus aficionats siguin de casa o no”.

En una entrevista avui al diari ‘Ara’, el pilot de Moto GP ha afirmat amb contundència que “al final, corro per a la meva afició”. Márquez va preferir onejar la seva bandera, de color vermell amb el número del seu dorsal imprès.

Va ser el diumenge passat quan el pilot va decidir no agafar la bandera espanyola que li oferien els comissaris de pista del circuit d'Alcanyís.


http://www.elsingulardigital.cat/cat/notices/2013/10/marc_marquez_quan_guanyo_em_ve_de_gust_passejar_la_meva_bandera_96357.php