El sistema de seguretat ERTMS de l'alta velocitat és capaç de frenar automàticament el tren si excedeix el límit de velocitat fixat
El president d'Adif explica que es va canviar d'opció perquè “gairebé no reduïa el temps de viatge”
08/08/13 11:16
-
Madrid
-
EFE
No obstant, durant el desenvolupament del projecte i a proposta d'Adif, aquest tram es va realitzar finalment en línia convencional i amb sistema de seguretat ASFA, que només frena el tren si circula a més de 200 quilometres per hora. Ferre ha explicat que aquesta modificació es va fer perquè el canvi d'ample de via europeu a la via estreta tant a la sortida de l'estació de Santiago de Compostel·la com a la d'Ourense “gairebé no hauria reduït el temps de viatge respecte les línies ferroviàries convencionals”.
Els president d'Adif, compareix avui, al costat del de Renfe, Julio Gómez Pomar, per informar de les “possibles causes” de l'accident ferroviari registrat el passat 24 de juliol a Santiago de Compostel·la i les actuacions que aquestes empreses van portar a terme en relació amb el mateix. La ministra de Foment, Ana Pastor, acudirà a la comissió de Foment de la cambra baixa un dia després, demà divendres.
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/668988-el-tram-de-laccident-de-santiago-havia-de-tenir-el-sistema-de-seguretat-de-lave-pero-es-va-descartar.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=nacional&utm_source=rss&utm_medium=nacional&utm_campaign=rss&f=El+Punt+Avui
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada