Ven responsabilitat social assegurant l’obertura dels peatges davant els incidents que afecten la N-II, quan en realitat cobra pels cotxes que hi passen i pels que no hi passen
Relacions públiques d’ABERTIS ha emes un comunicat per visibilitat que són una empresa amb responsabilitat social, on afirmen que sempre que es produeix un accident o qualsevol altre incidència a la #VergonyaN2 s’obren les barreres dels peatges i no es cobra als usuaris entre els peatges afectats. Abertis diu que no ha cobrat el peatge entre Figueres i l'Escala mentre la circulació per l'N-II ha quedat bloquejada. Però la realitat és una altre, degut a que en aquests moments les xifres de transit estan per sota el que diu el conveni signat amb el Ministeri de Foment per l’ampliació AP-7 (conveni d’escàndol denunciat pel directe!cat), ABERTIS cobra una compensació per cada vehicle que deixa de passar pel peatge. Entre 2008 i 2010 el saldo de compensació que Foment ha de pagar a la concessionària és de més de 450 milions d’euros.
Des del directe!cat aportem la solució
El Ministeri de Foment ha d’incentivar el transit de vehicles per l’autopista mitjançant la gratuïtat o un peatge simbòlic, això farà que els nivells de transit per l’autopista coincideixin amb els que preveuen el conveni i el Ministeri s’estalviarà molts més milions del que li costarà la gratuïtat o un peatge simbòlic. Amb la mesura es reduirà el transit per la N-II (que resta sense desdoblar) i que no està adequada per les actuals xifres de transit que suporta i s’aconseguiria reduir considerablement els accidents i en conseqüència el seu elevat cost social i econòmic.
ABERTIS cobra per tot, pels cotxes que hi passen i pels que no hi passen
La proposta que proposem des del directe!cat beneficia a les administracions, s’estalvien diners i costos socials però és clar, ABERTIS deixa de rebre milers d’euros i el repartiment de beneficis als seus accionistes se’n resen. Amb la proposta que fem donem solució al drama del no desdoblament de la #VergonyaN2.
El Ministeri de Foment ha d’incentivar el transit de vehicles per l’autopista mitjançant la gratuïtat o un peatge simbòlic, això farà que els nivells de transit per l’autopista coincideixin amb els que preveuen el conveni i el Ministeri s’estalviarà molts més milions del que li costarà la gratuïtat o un peatge simbòlic. Amb la mesura es reduirà el transit per la N-II (que resta sense desdoblar) i que no està adequada per les actuals xifres de transit que suporta i s’aconseguiria reduir considerablement els accidents i en conseqüència el seu elevat cost social i econòmic.
ABERTIS cobra per tot, pels cotxes que hi passen i pels que no hi passen
La proposta que proposem des del directe!cat beneficia a les administracions, s’estalvien diners i costos socials però és clar, ABERTIS deixa de rebre milers d’euros i el repartiment de beneficis als seus accionistes se’n resen. Amb la proposta que fem donem solució al drama del no desdoblament de la #VergonyaN2.
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada