dimecres, 2 de gener del 2013

La nova fixació de Pedro J. Ramírez, la “venjança” independentista contra la Coca-Cola



Amb l’”invent” de la Coca-Cola “ El Mundo” ha trobat un filó, mentre ataca el Govern de la Generalitat fa caixa i es posa al costat dels poderosos pel que pot obtenir un major botí


“El Mundo” té les finances tocades i està immers en una batalla per l’espai mediàtic amb l’ABC, La Razón i El País, i els atacs a Catalunya i el procés que ha endegat per l’estat propi són un negoci sucós, i més si es posa al costat del poder. Es sabut que el director del diari madrileny és propens a les fixacions -encara busca el lligam d’ETA amb l’atemptat de l’11M-, i que s’agafa allò del quart poder al peu de la lletra, que aplica la màxima d’intoxica que alguna cosa queda, i sap que a cop de portada i de noticies amb informació manipulada pot fer trontollar governs i posar i treure càrrecs. Ara basa les seves falsedats sobre l’impost “Coca-Cola” en informació publicada al directe!cat.
El Mundo: "La catalana de l’any a la diana secessionista"


La nova fixació de Pedro Jota, vells mètodes per aconseguir el botí

La seva nova fixació és fer creure que l’impost de la Generalitat sobre les begudes refrescants ensucrades és un càstig a l'embotelladora de Coca-Cola a Catalunya pel traslladat de la seva seu central a Madrid. El director del rotatiu madrileny ja ha dedicat una portada al diari “Mas castiga Coca-Cola...” i una portada i tres pàgines al suplement del diari Crònica del 30 de desembre, titulat: “La catalana de l’any en la diana secesionista”, on mostra ERC com un monstre venjatiu i a CiU condemnat al seguidisme, tots contra Sol Daurella, “la senyora Coca-Cola”, el més sorprenent és que “El Mundo” sense citar-ho, basa la seva teoria de la “venjança independentista” en articles publicats pel directe!cat.


El suplement de El Mundo, Crónica, darrera les passes del directe!cat

Diu el suplement Crònica que l'atac a Coca-Cola va començar des de “mitjans independentistes radicals, on solen publicar textos del líder d'Esquerra Republicana, Oriol Junqueras. Li han escrit titulars així: Coca-Cola fot el camp ... els teus consumidors volen una Catalunya independent”,- en realitat vam publicar La Coca-Cola fot el camp de Catalunya, però els seus consumidors volen una Catalunya independent- , i continua assegurant que “l’acusen de discriminar el català, ja que la beguda gasosa es retola en espanyol”, Coca-Cola espera la independència de Catalunya per etiquetar en català vam publicar, i asseguren que el mitjà separatista titlla a Daurella i al seu marit Carles Vilarrubí de cobdiciosos per haver defensat Eurovegas, El sopar dels cobdiciosos a favor de l’Eurovegas , vam publicar,  i remata la feina assenyalant que “l'anomenen la senyora Coca-Cola de l'ARA”,  La senyora “Coca-Cola” de l’ARA va ser un xoc de trens on explicavem entre altres coses com es van repartir les llicències de la beguda gasificada en territori espanyol i com aquestes van anar a parar a mans d’industrials, oligarques i financers fidels al règim franquista.


Pedro Jota estendard del pensament castís, caspós i predemocràtic

En l’article del suplement El Mundo canta les excel·lències segons ells de la “dama més atractiva, rica i  influent de Catalunya” a qui els seus anomenen Ra, déu egipsi del sol,  i es fan creus que una família que sempre ha estat a bé amb el poder des de l’época del dictador ara es vegi perjudicada per la classe política catalana, sobretot, si tenim en compte les excel·lents relacions del marit de la presidenta de la companyia, Carles Vilarrubí, amb CDC, el que els permet deduir que el nou gravamen és una imposició d'ERC, mentre dóna la primícia de que a Atlanta, seu de la multinacional, miren l’impost de la Generalitat amb preocupació.


http://www.directe.cat/noticia/268811/la-nova-fixacio-de-pedro-j-ramirez-la-venjanca-independentista-contra-la-coca-cola?utm_source=directe!cat&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+directecat+%28directe!cat%29&utm_content=Google+International