dilluns, 19 de novembre del 2012

Oleguer Presas: “No confio en Artur Mas”

L'exbarcelonista i membre de la CUP afirma que “la història del partit i la persona, no demostren que hagin treballat sempre pel poble català”Condiciona el seu vot en un referèndum sobre la independència de Catalunya depenent de les “condicions” amb què es presentés

 

Oleguer Presas Foto: EFE.
L'exjugador del Barça Oleguer Presas, que tanca les llistes de la CUP en les eleccions del 25-N, ha assegurat aquest dilluns sobre el projecte d'Estat propi d'Artur Mas, que no se'n “refia perquè la història del partit i la persona, no demostren que hagin treballat sempre pel poble català”.
En una entrevista a RAC1, Presas ha confessat que no va assistir a la manifestació de l'Onze de Setembre precisament pel “caràcter d'excepcionalitat que representava” i ha recordat que sí que hi havia anat en anys anteriors. Sobre la celebració d'una consulta sobre la independència de Catalunya, l'exjugador del Barça ha dit que no sap si aniria a votar i que dependria “de les condicions en les que es presentés el referèndum”.
Presas, que tanca la llista de les CUP, ha mostrat la seva preferència per aquesta formació ja que “la seva acció se centra més en institucions de fora que no pas de dins”, per això, “no em plantejo ser diputat, en aquest sentit m'agrada estar més fora que dins les institucions”.
Recordant temps passats i preguntat per si li va sorprendre que l'empresa Kelme rescindís el seu contracte arrel d'un article sobre Iñaki de Juana Chaos, Presas ha respòs: “Sí, em va sorprendre, i em va donar la sensació que no van entendre l'article que vaig escriure”.
Finalment, ha opinat que “Messi és increïble, però jo sempre he defensat el joc en equip, per tant sense la gent que té al darrere, no brillaria tant”.