divendres, 28 de març del 2014

Halilovic, nou fixatge del Barça: "Arribo al club que sempre he estimat"

BARÇA

El jove futbolista croat deixarà el Dinamo de Zagreb per vestir la samarreta blaugrana la següent temporada


Alen Halilovic
El jove futbolista croat Alen Halilovic, oficialment nou fitxatge del Barça per la temporada següent, ha assegurat que està molt feliç i orgullós de poder jugar en un club que, segons el mateix esportista, sempre s'ha estimat: "Estic molt feliç per tot. Tant que no sé què dir. El Barça és una cosa especial per mi, el club que estimo des que vaig començar a entrenar a futbol. És tot un honor i una sort excepcional tenir l'oportunitat de vestir la samarreta del gegant català", ha declarat Halilovic a l'agència de notícies croat "Hina".

El migcampista de 17 anys , considerat com un dels jugadors croats més prometedors, ha assegurat,
però, que mai s'oblidarà del Dinamo de Zagreb, el seu actual club i en el qual seguirà jugant fins a final de temporada. "Un gràcies gran al Dinamo per tot, sempre serà el meu primer amor i el club més estimat en què vaig aconseguir els meus somnis de nen. Gràcies als entrenadors i als aficionats. Abans d'anar-me'n, vull guanyar la doble corona amb el Dinamo", ha dit el jugador.

L'entrenador del Dinamo, Zoran Mamic, ha opinat que es tracta d'un gran pas pel futbol croat. "Per descomptat que estem molt orgullosos per haver donat aquest gran pas pel nostre club i pel futbol croat en general. El Barça és un dels més grans clubs del món i estem feliços per haver tancat la negociació de forma satisfactòria", ha comentat Mamic.