dijous, 25 de juliol del 2013

El comissionat de la marca Espanya insulta els catalans

En lloc de disculpar-se de veritat, Carlos Espinosa de los Monteros ha reafirmat l’esperit fatxenda d’Espanya, “tot el que sigui promocionar fora del paraigües d’Espanya és malbaratar els diners públics”


El comissionat ha deixat caure Juan Carlos Gafó per haver insultat els catalans via Twitter,  que en definitiva va reaccionar davant el que per ell era un insult, malgrat que els espectadors no van xiular un himen van xiular el joc brut d’Espanya, la fatxendaria de la marca Espanya o els diners que Espanya s’emporta i no torna. Fixeu-vos, han reaccionat al comprovar que la piulada de Gafo els provocava greus problemes, han reaccionat en veure com mitjans internacionals com SternBild i Focus, de gran difusió a Alemanya reaccionaven amb dures crítiques, i perquè empreses com La Caixa o altres han posat el crit al cel al quedar al descobert que estan col•laborant amb impresentables que volen enfortir la marca Espanya, marca que avui tothom sap que va en contra de Catalunya. 

Actius catalans com ara Barcelona, el Barça i Gaudí són peces clau de la Marca Espanya

Si hi ha alguna marca al món que hagi disminuït el seu valor actual és la Marca Espanya, García Margallo va explicar el maig del 2012 que "La idea és que tots els organismes, totes les actuacions han de funcionar amb el xip de la marca Espanya" i va definir el projecte com”un projecte que desitja unir totes les veus que formen part d’aquest cor, que és la imatge d’Espanya i dotar-les d’una  única partitura”. Malgrat tots els esforços, a dia d'avui, amb la crisi, els estereotips negatius dels espanyols queden confirmats i apostar per aquesta marca és una pèrdua de temps i de diners i incloure actius catalans de primer ordre dissolts entre faralaes i torus lluny de benefiar-nos, ems perjudica.

La mala imatge de l'Estat espanyol fa perdre clients als exportadors catalans. 

Catalunya i el seu teixit empresarial, com a part legal de l'Estat espanyol, es veu afectada per la seva falta de credibilitat, de manera que el manteniment de la relació actual amb Espanya no només ens perjudica en l'àmbit del dèficit fiscal sinó també en el de la imatge de les nostres empreses i valors.