El 'land' alemany basa la seva potència en la formació, la innovació i la planificació
Diumenge, 16 de juny del 2013 - 08:00h.OLGA GRAU / Munic (enviada especial)
En plena recessió de la zona euro, Audi fabrica i ven a tot el món més d'1,5 milions de vehicles a l'any. L'empresa amb seu a Ingoldstadt, al 'land' de Baviera, és la germana rica de Seat, però no sempre ha viscut temps de bonança. De fet, la seva història d'èxit es basa en la reconversió profunda.
La visió a llarg termini també ha estat la clau de l'èxit de la indústria alemanya, especialment la de Baviera. Les aparents similituds d'aquest 'land' amb Catalunya han inspirat un viatge de 'benchmarking'' (comparació de models) de la patronal catalana Femcat, formada per prop d'un centenar d'empreses industrials catalanes interessades a aprofundir en les claus de la competitivitat de Baviera i la seva resistència a la crisi.
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/economia/catalunya-model-industrial-baviera-2419616
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada