dilluns, 6 de maig del 2013

HAHAHAHAHAHA : Duran i Lladre: "pateixo quan em diuen botifler"

"També em sento molt afectat quan a Madrid em diuen independentista"





El secretari general de CiU, Josep Antoni Duran i Lladre, ha reconegut en una entrevista a El món a RAC 1 que "em sento molt afectat i pateixo quan, a Catalunya, hi ha gent que em diu 'botifler' i, a Madrid, 'independentista'".

Duran, que considera que "seria un error fer unes eleccions plebiscitàries a Catalunya", també ha recordat CDC que "Xavier Martorell no ha donat prou explicacions sobre el que van publicar els mitjans de comunicació".

El dirigent nacionalista ha indicat d'altra banda que "no tinc clar si seré el cap de cartell a les eleccions del 2015 al Congrés". "Tinc un problema i és que estic molt vist. Malgrat ser jove porto molts anys en política", ha apuntat.

Pel que fa a Carme Chacón, Duran ha lamentat que a la exministra "no l'importa gens el PSC i Catalunya. Juga una altra lliga, no és la catalana". "Chacon fa la seva campanya com a dirigent que opta a les primàries del PSOE. Entra dins del joc", ha criticat.

Finalment, ha deixat clar que "és un error plantejar que a les eleccions europees hi vagi CDC, UDC, PSC, ERC i ICV. A les europees s'hi va amb propostes per a Europa".



http://tinyurl.com/ctzvteq