Amb una campanya publicitària de proporcions milionàries La Caixa intenta escapolir-se de la seva responsabilitat amb Catalunya
“Ser fidel a tu mateix és el que et fa gran” és eslògan de la nova campanya publicitària de La Caixa, una veritable crida als valors individuals de la única entitat catalana que encara ens queda. La milionària campanya d’imatge que es va iniciar aquest passat diumenge diu poca cosa i falseja la realitat quan assegura que l’entitat s’ha mantingut durant els últims 100 anys fidel als seus valors centrats en la confiança, el lideratge i el compromís social, ja que avui aquests valors han estat anul·lats amb la complicitat de l’actual direcció de La Caixa que ha acabat de destruir un patrimoni col·lectiu que la societat catalana va bastir a finals del segle XIX i principis del XX.
Ser fidel a tu mateix i fer ulls grossos als abusos, enganys i comissions desmesurades, la proposta publicitària de la Caixa
En la presentació de la nova campanya de posicionament institucional el
director general adjunt de CaixaBank, Jaume Giró, va dir que la campanya
defineix el posicionament de La Caixa amb un missatge basat en la
fidelitat a uns valors com a eix que vincula les persones i que les
ajuda a construir el caràcter diferencial i social del lideratge. Fainé i
Giró haurien de saber que l’increment de comissions desmesurat sigui
per gestió o per descobert en els comptes, les clàusules hipotecàries
abusives, els desnonaments, l’engany en les participacions preferents i
el tracte de favor a segons quins clients –com la hipoteca Borbó-Urdangarín-, entre
altres, són la realitat nua dels valors d’una entitat que va néixer amb
un fort component social que l’ha abandonat malgrat la publicitat.
Isidre Fainé, fidel a si mateix, fidel a Espanya
L'entitat subratlla que ser fidel als seus valors li ha servit per convertir-se en el primer banc d'Espanya amb 13 milions de clients, els estatuts fundacionals de La Caixa no contemplen que l’objectiu de l’entitat sigui ser el primer banc d’Espanya i si del foment de l’obra social ben entesa. Isidre Fainé, president de l’entitat, ha optat per ser fidel a si mateix i patrocinar la “Roja” o fer d’ambaixador de la marca Espanya al món.
Cap crítica dels mitjans, és el preu de la publicitat
Aquest passat diumenge la majoria de mitjans es feien ressò de la nova campanya de La Caixa i incloïen pàgines de la publicitat de l’entitat, una entrada de diners via publicitat molt ben acollida i, encara més en temps de crisi, que acaben per pagar tots els usuaris de l’entitat via comissions i que estalvia les crítiques des dels mitjans en paper o digitals que, sorprenentment es giren d’esquena a l’espanyolització de La Caixa o a la desintegració dels valors fundacionals de l’entitat en mans del seu equip directiu.
Isidre Fainé, fidel a si mateix, fidel a Espanya
L'entitat subratlla que ser fidel als seus valors li ha servit per convertir-se en el primer banc d'Espanya amb 13 milions de clients, els estatuts fundacionals de La Caixa no contemplen que l’objectiu de l’entitat sigui ser el primer banc d’Espanya i si del foment de l’obra social ben entesa. Isidre Fainé, president de l’entitat, ha optat per ser fidel a si mateix i patrocinar la “Roja” o fer d’ambaixador de la marca Espanya al món.
Cap crítica dels mitjans, és el preu de la publicitat
Aquest passat diumenge la majoria de mitjans es feien ressò de la nova campanya de La Caixa i incloïen pàgines de la publicitat de l’entitat, una entrada de diners via publicitat molt ben acollida i, encara més en temps de crisi, que acaben per pagar tots els usuaris de l’entitat via comissions i que estalvia les crítiques des dels mitjans en paper o digitals que, sorprenentment es giren d’esquena a l’espanyolització de La Caixa o a la desintegració dels valors fundacionals de l’entitat en mans del seu equip directiu.
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada