dimecres, 26 de desembre del 2012

Mas no va seguir el discurs del Rei

El president al·lega que "estic concentrat" en la formació del nou Govern
El president de la Generalitat, Artur Mas, no ha volgut valorar el discurs de Nadal del Rei Joan Carles perquè "no el vaig seguir". En declaracions als periodistes, ha expressat que "ahir tenia una feina prioritària perquè, després d'haver pres possessió de la Presidència de la Generalitat en l'acte del Palau, em vaig tancar tota la tarda per començar a pensar en la formació del nou Govern". En aquest sentit, Mas ha afegit que "com sabeu s'ha d'anunciar i reunir el proper dijous dia 27. Ara hi ha un parèntesi de Nadal i Sant Esteve, obligat i desitjat, però just després ha de venir la reunió del nou Govern i jo ara estic concentrat en aquesta tasca". El president de la Generalitat, en declaracions als periodistes, ha negat qualsevol responsabiltiat en el fet que, durant la presa de possessió, es tapés el retrat del Rei i ha atribuït el fet "als serveis de protocol".