dijous, 8 de novembre del 2012

REFLEXIÓ... M'explico


REFLEXIÓ...

M'explico

El Jordi,que soc jo, mai e treballat; bé, una mica, just per cobrar el paro i l'ajuda.
Amb aixó vaig tirant. La meva dona,( La Rosa) te una feina que difícilment la perdrà, si no fa cap animalada, i a més te un sou aceptable.
Jo només penso amb mí, el que més m'agrada es anar amb la bici, i anar a l'apartament de L'Escala (que també paga ella).
Cada vegada que surto l'hi demano peles a la Rosa per esmorzar i els meus vicis. Pero es mentida,el que faig es anar de putes. Aixó si, cada dos dies l'hi dic a la dona que l'estimo molt i que sense ella no podría viure.
( Penseu que te la casa con una patena, planxa, plat a taula quan arribo, etc.(hace cosas)
i a més cada quan toca, un kiki.).
Ella no sap res de les banyes que porta, diu que està cansada, i que a vegades l'hi agradaría viure sola. JO RAPIDAMENT L'HI DIC QUE NOO, que el meu amor es infinit (tot i les banyes), i que no podría viure sense ella. NO puc deixar que marxi!.

Oi que penseu que soc un potul i un desgraciat?
Doncs bé, ara feu l'exercici de canviar el nom de la Rosa per Catalunya i el meu per Espanya(te collons) i espero que si hi ha algú que encara no entén el per qué de la independencia, reflexioni una mica.
AMEN.